Miss No Good Episode 02

Description: Episodes:

Jiang Xiao Hua is a jewelry store owner with no sense of style. When prince charming Jia Si Le comes back from Japan with intentions of dating her, she blackmails Tang Men, a poison-tongue style guru, into helping her become a lady worthy of Si Le.

Loading the player...

TIP1: For the best experience, please use Google Chrome.
TIP2: How well does your browser support HTML5?
TIP3: Try ctrl+F5 refresh your browser if you see "Video not found".

Tipster Rednimer
  • [YT] “sou li” LMFAOLMFAOLMFAO.
    :D<3

  • [YT] what the name of the theme song ?
    i think its by wilber.

  • [YT] LOL It’s life, not everything is taken the same way.

  • [YT] Ok thank you for clearing that up for me 🙂

    DANG im mad i got two thumbs down for asking an innocent question LOL

    oh well, thats youtube, for you..

  • [YT] lol, it’s just a drama so no one would take it seriously and the mood at the point was more of a relaxed one then a serious “if you hit her you go to jail” hitting women is never allowed anywhere and it’s no different in china

  • [YT] Are things just different in China?
    Is it OK to hit girls over there? Cuz she just took that hit and no one said anything lol
    Will someone fill me in?

  • [YT] cute!
    rainie appears to be a talking baby doll without a backbone..lol..
    haha.
    but still, she’s cute!

  • [YT] there’s a japanese one?
    this is the taiwanese one with rainie yang

  • [YT] gosh! im confused. is this the taiwan or japanese one>

  • [YT] JIA SI LE is like a prince out of a fairy tail…

  • [YT] waaaaaaaah i WANT RAINIE WITH JIA SI LE!!!!

    THEY ARE SO CUTE

    I THINK IF RAINIE GET A MAKEOVER JIA SI LE WOULD NOT LIKE HER ANYMORE?

  • [YT] ahahaha… wo yao hu hu!!
    ^o^

  • [YT] Oh man this is too funny =))
    Rainie so adorable act like a little kid. she’s lucky cos jia si le like her very much, i hope she can act normally when she around him lol. just be herself is perfect.
    *i can’t wait to see how Tang Men fall for Xiao hua ^-^

  • [YT] i agree with dhxhurtz…and i’m sure she was asked to play this character because if u watch her on tv or youtube frequently, you’ll know she’s famous for making cute funny voices and faces.

  • [YT] “sou li”
    Funny!!!!

  • [YT] rainie’s voice in dis show very irratating la.. bt i luv dis show~

  • [YT] wei bo’s sooo cool;)

  • [YT] Yeah. I think this show is meant to be like my girl in many ways. But Yoo Rin’s character was more believable.

  • [YT] My gosh.

    I LOVE YOU DEAN.請marry 我呢!

  • [YT] jiang mi is really pretty!

  • [YT] wiki it

  • [YT] omgsh dean fujioka has a nice smile 😀

  • [YT] 4 real

  • [YT] wat is this series about?

  • [YT] i live in new york city.
    but um what kind of tv channels do they play this in ?
    do they still play this show?

  • [YT] ong raianies’ voice and her friends voice is loud and annoying in this drama….still i love this drama….

  • ivan

    thank for you to do this

  • [YT] It loads so slow….100 %

  • [YT] But she is supposed to act all clumsy and stupid you know, and in Devil Beside You…it is almost more serious ; ) And I don think that you need to write “can i ask somethin” 😉

  • [YT] I totally agree with you!That girl’s acting is too much!Makes the whole show kinda retarded.I can’t bear to continue watching it but all for the sake of seeing jia si le!He is very handsome!:)

  • [YT] the director wanted it that way (:

  • [YT] jia si le is so hot!
    I noticed right at then that he wasn’t Chinese…
    cause he looks more Japanese…
    he’s so handsome..
    i love his eyes!

  • [YT] Why is rainie’s voice so like a kid’s voice… It’s so high pitched. and so not natural..

  • [YT] can i ask smthin?
    is she really walks like that in this series?
    she look retarded
    i love her more in devil besides you
    her acting was better n natural(:

  • [YT] the song same like my girl…

  • [YT] actually her acting is ok, but i dunnoe y in this series she is acting a bit cute or some thing, and the voice is a bit too high-pitched

  • [YT] that girl’s acting is so terrible (the main character). the show is otherwise perfect…